مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 19:452023-01-11اقتصادي

پوتین: مسیر پیشرفت روسیه در خلاف جهت فشارهای خارجی است


رییس جمهور روسیه اعلام کرد که افزایش درآمدهای غیر نفتی این کشور، به مسکو در نیل به اهداف توسعه ای خود کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، رییس جمهور روسیه اعلام کرد درآمدهای اضافی که از صادرات غیر نفتی به دست می آید در توانمندسازی این کشور در جهت رفع نیازهایش موثر است.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه امروز چهارشنبه در اولین نشست اعضای کابینه در سال 2023 اعلام کرد که 200 میلیارد روبل (3 میلیارد دلار) از درآمدهای غیرنفتی و گازی روسیه این کشور را قادر می سازد تا به مسائل مورد نیاز خود بپردازد.

رییس جمهور روسیه در ادامه تاکید کرد : می دانیم که درآمدهای اضافی در بودجه، که دقیقاً از محل درآمدهای غیرنفتی و گازی (و نه نفتی یا گاز) بدست آمده است، حدود 200 میلیارد روبل است.

این خود فرصتی را در اختیار ما قرار می دهد تا به همه وظایفی که در مسیر رسیدن به توسعه و پیشرفت تعیین کرده ایم و نیز مسائل جاری که همچنان بسیار جدی و مهم هستند، عمل و رسیدگی کنیم.

پوتین اشاره ای هم به تلاش های ضد روسی کشورهای غربی داشت و گفت که توسعه حاکمیتی این کشور باید در مسیر خلاف هرگونه فشار خارجی به دست آید.

رییس جمهور روسیه تاکید کرد: ما قطعاً باید در آینده نزدیک، برخلاف هرگونه فشار و تهدید خارجی، به حل مسائل مربوط به پیشرفت مستقل دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: مسیر پیشرفت روسیه در خلاف جهت فشارهای خارجی است

پوتین: مسیر پیشرفت روسیه در خلاف جهت فشارهای خارجی است