مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 20:052023-01-11سياسي

یکی از مهم ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس دستگیر شد


وزارت اطلاعات با صدور بیانیه از بازداشت یکی از مهم ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

- وزارت اطلاعات با صدور بیانیه از بازداشت یکی از مهم ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزارت اطلاعات با صدور بیانیه ای از بازداشت یکی از مهم ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: باسمه تعالی به استحضار ملّت شریف ایران می رساند؛ یکی از مهم ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث در مراکز حساس و راهبردی کشور، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و پس از طی فرآیندی طولانی و چندلایه در حوزه های ضداطلاعاتی، فنی و عملیات فریب دستگیر شد.

جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی هایی به برخی دستگاه های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعاتِ مکتسبه را به صورت کاملاً آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود.

این جاسوس، در جریان اخذ ویزا از سفارت انگلیس در تهران توسط مأمورین اطلاعاتی مستقر در آن سفارت، نشان شده و مورد مصاحبه قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مهم ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس دستگیر شد

یکی از مهم ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس دستگیر شد