مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 00:152023-01-11اجتماعي

طلبه ای که مشکل آب و راه یک روستای صعب العبور را حل کرد+عکس


جاده صعب العبور و کوهستانی، رفت و آمد روزانه مردم روستا به سمت برکه برای تأمین آب مصرفی و آشامیدنی، سختی زندگی در منطقه محروم روستایی را دوچندان کرده بود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، هر روز باید مسافتی را طی می کردند تا به برکه برسند، از شست وشوی ظروف گرفته تا استحمام و برداشت آب آشامیدنی و مصارف روزانه شان، همه و همه وابسته به همین برکه بود.

روستا در بالای تپه ای قرار داشت که پر از فراز و نشیب بود و زمینش ناهموار.

در سرما و گرما باید ظروف و لباس هایشان را روی سر می گذاشتند و این مسیر پُرمشقت را برای دستیابی به آب و شست وشوی آن ها طی می کردند.

خیلی هایشان به همین دلیل دچار آرتروز گردن شده بودند و کم کم جسمشان تحلیل رفته بود؛ تا اینکه دستان یاری گری به سراغ اهالی زحمتکش این روستا آمد و این عنصر حیات را به زندگی آن ها هدیه داد.

2 کار جهاد و تبلیغی در روستا که منشأ اثر شد حجت الاسلام نورالله مارزی زاده، امام محله مسجد علی ابن ابیطالب (ع) دهستان مارز شهرستان قلعه گنج در جنوب استان کرمان و مسئول گروه جهادی شهید شاهرخ ضرغام و مدیر مؤسسه قرآنی حبل المتین است که حدود 2 سالی در این منطقه و روستاهای اطرافش به فعالیت های جهادی و تبلیغی مشغول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه ای که مشکل آب و راه یک روستای صعب العبور را حل کرد+عکس

طلبه ای که مشکل آب و راه یک روستای صعب العبور را حل کرد+عکس