مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 09:102023-01-12ورزشي

از بازی هفته گذشته تراکتور مقابل استقلال لذت بردم


از بازی هفته گذشته تراکتور خصوصاً در نیمه دوم لذت بردم، جا دارد به فضاسازی بی نقض رضا اسدی در میانه های میدان اشاره کنم و همچنین قنبری که با ریزنقشی خود گل های پیروزی بخش تراکتور را به ثمر رساند و به عقیده من حتی تراکتور می توانست .

- ایسنا/آذربایجان شرقی مربی سابق تراکتور گفت: از بازی هفته گذشته تراکتور خصوصاً در نیمه دوم لذت بردم، جا دارد به فضاسازی بی نقض رضا اسدی در میانه های میدان اشاره کنم و همچنین قنبری که با ریزنقشی خود گل های پیروزی بخش تراکتور را به ثمر رساند و به عقیده من حتی تراکتور می توانست در دیدار روز جمعه با تعداد گل های بیشتری استقلال را شکست دهد.

علی ابراهیمیان، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تراکتور با آنالیز دقیق از استقلال خارج کردن هافبک های این تیم از جریان بازی، پرس از کناره ها و در دست گرفتن میانه زمین و بازی روانی را در زمین ارائه کرد و با شایستگی هرچه تمام تر موفق به پیروزی در این بازی شد.

به نظر وی، محمدرضا اخباری شایستگی های لازم برای حضور در جام جهانی را داشت و در قیاس با دروازه بان استقلال سیدحسین حسینی عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه کرده است و می توانست به همراه تیم ملی کشورمان در قطر حضور داشته باشد که این اتفاق نیفتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازی هفته گذشته تراکتور مقابل استقلال لذت بردم

از بازی هفته گذشته تراکتور مقابل استقلال لذت بردم