مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 09:202023-01-12سياسي

آغاز ثبت نام بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان / مهلت ثبت نام تا 28 دی ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور؛ رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و بنیانگذار انقلاب اسلامی، - رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان همزمان با ایام خجسته ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور؛ رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) گفت:بیست و سومین دوره ثبت نام عتبات دانشگاهیان همزمان با این ایام خجسته آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: ثبت نام بیست و سومین مرحله اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از امروز پنج شنبه 22 لغایت 28 دی ماه در سایت لبیک به نشانی www.

labbayk.

ir انجام خواهد شد و بعد از پایان زمان ثبت نام، قرعه کشی انجام و برگزیدگان در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان اعلام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان / مهلت ثبت نام تا 28 دی ماه

آغاز ثبت نام بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان / مهلت ثبت نام تا 28 دی ماه