مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 09:252023-01-12سياسي

با دغدغه های مردم استان یزد آشناییم و آنها را پیگیری می کنیم


رییس جمهور در آغاز دور دوم سفر استانی خود به یزد گفت: نظرات و دیدگاه ها و پیشنهادات مردم استان و به ویژه جوانان را گردآوری و با آن آشناییم و امیدواریم بتوانیم آنچه که دغدغه های مردم استان است را پیگیری و بخشی از این دغدغه ها را در همین سفر مورد تصمیم گیری قرار دهیم.

- ایسنا/یزد رییس جمهور در آغاز دور دوم سفر استانی خود به یزد گفت: نظرات و دیدگاه ها و پیشنهادات مردم استان و به ویژه جوانان را گردآوری و با آن آشناییم و امیدواریم بتوانیم آنچه که دغدغه های مردم استان است را پیگیری و بخشی از این دغدغه ها را در همین سفر مورد تصمیم گیری قرار دهیم.

سیدابراهیم رییسی امروز پنج شنبه 22 دی ماه 1401 در بدو ورود به استان یزد در فرودگاه شهید صدوقی یزد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت صدیقه طاهره سلام الله علیها و ابراز خرسندی از حضور خود در استان یزد طی این ایام، به شهدای استان یزد به ویژه شهید بزرگوار آیت الله صدوقی و همه مفاخر بزرگ این استان ادای احترام و اظهار کرد: مفاخر استان یزد فقط مختص به یزد نیستند بلکه جزو مفاخر ایران اسلامی و جهان اسلام محسوب می شوند.

وی از دیدار خود با مدیران استان، مردم عزیز و پرتلاش استان و خانواده معظم شهیدان و ایثارگران در این سفر خبر داد و گفت: در دور اول سفر به دلیل شرایط کرونا توفیق حاصل نشد که دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دغدغه های مردم استان یزد آشناییم و آنها را پیگیری می کنیم

با دغدغه های مردم استان یزد آشناییم و آنها را پیگیری می کنیم