مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 09:402023-01-12ورزشي

آشفتگی مدیریتی در وزنه برداری کرمانشاه و افول قهرمانی


وزنه برداری کرمانشاه این روزها حال و روز خوبی ندارد و رشته ای که روزگاری در آن از استانهای سرآمد کشور بودیم، این روزها در سراشیبی افول افتاده و روز به روز هم شرایطش بدتر می شود.

- ایسنا/کرمانشاه وزنه برداری کرمانشاه این روزها حال و روز خوبی ندارد و رشته ای که روزگاری در آن از استانهای سرآمد کشور بودیم، این روزها در سراشیبی افول افتاده و روز به روز هم شرایطش بدتر می شود.

اوضاع وزنه برداری کرمانشاه آنقدر وخیم شده که تنها طی شش ماه اخیر سه مدیر در راس آن قرار گرفته اند.

علیرضا قهرمانی که خرداد سال 1398 سکان هدایت این هیات را بدست گرفته بود، در تابستان امسال از سمت خود استعفا کرد و کنار رفت.

پس از او رضا سلیم ساسانی به عنوان سرپرست هیات انتخاب شد تا در طی مدت سه ماه سرپرستی اش مقدمات برگزاری انتخابات ریاست هیات را فراهم کند، اما او نیز حدود یک ماهی مانده به پایان دوره سرپرستی اش از این سمت استعفاد کرد و حالا جایش را به بابک سلیمی داده است.

هرچند که افول وزنه برداری کرمانشاه از سالها پیش شروع شده و پیامدهای آن را اکنون می بینیم، اما آشفتگی های مدیریتی ماه های گذشته هم به بدتر شدن اوضاع دامن زده است.

این شرایط باعث افول وزنه برداری کرمانشاه شده و در حالیکه تا همین یک دهه پیش کوروش باقری، کیانوش رستمی، کیا قدمی، میلاد باقرزاده، میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفتگی مدیریتی در وزنه برداری کرمانشاه و افول قهرمانی

آشفتگی مدیریتی در وزنه برداری کرمانشاه و افول قهرمانی