مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:052023-01-12فرهنگي

رونمایی از مستند «جنایت نامریی»/ سلیمی: پاندمی کرونا سلاح جنگ اقتصادی بود


تهیه کننده و کارگردان مستند «جنایت نامریی» گفت: در مستند جنایت نامریی اسناد ویژه ای از وزارت دفاع آمریکا دریافت کردیم که نشان می داد کرونا یک پروژه از سال 1958 میلادی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو تلویزیون خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از مستند جنایت نامریی با حضور جمعی از متخصصان و پژوهشگران علوم پزشکی، مدافعان سلامت و عوامل سازنده این اثر مستند در موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی برگزار شد.

مستند جنایت نامریی  که به موضوع نظم نوین جهانی و ارتباطش با سلاح های بیولوژیک و خصوصاً پاندمی کووید19 می پردازد در چهار قسمت به نویسندگی و کارگردانی سهیل سلیمی ساخته شده است.

این مجموعه در راستای جهاد تبیین به بازنمایی و افشاگری گسترده ای درباره صنعت بهداشت و درمان، سلاح های بیولوژیک، ساخت یا ارتقاء بیماری ها، توازن جمعیت، پاندمی کرونا، مافیای علم و کنترل تولید و سانسور مقالات علمی، سایبرنتیک، جنگ های شناختی، اِنبیک و علوم نوین و جنگ جهانی چهارم می پردازد.

این مجموعه طیف گسترده ای از علوم مرتبط با کنترل هوشمند و نوین جهان را مورد بررسی قرار می دهد و ارتباط این موضوعات را با شرایط اقتصاد جهانی و اعتراضات بین المللی به فقر گسترده و موضوع جهانی سازی را مورد کنکاش قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مستند «جنایت نامریی»/ سلیمی: پاندمی کرونا سلاح جنگ اقتصادی بود

رونمایی از مستند «جنایت نامریی»/ سلیمی: پاندمی کرونا سلاح جنگ اقتصادی بود