مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 11:502023-01-12سياسي

تحمل سختی ها تنها راه پیشرفت است


امام جمعه قم با بیان اینکه اگر می خواهیم به جایی برسیم باید سختی ها را تحمل کنیم، گفت: دشمنان هم سختی می کشند ولی سختی آن ها اجر و ثوابی را به دنبال ندارد ولی اگر تحمل سختی با ایمان همراه باشد موجب رشد و تعالی در دنیا و اجر و ثواب در آخرت خواهد شد.

- ایسنا/قم امام جمعه قم با بیان اینکه اگر می خواهیم به جایی برسیم باید سختی ها را تحمل کنیم، گفت: دشمنان هم سختی می کشند ولی سختی آن ها اجر و ثوابی را به دنبال ندارد ولی اگر تحمل سختی با ایمان همراه باشد موجب رشد و تعالی در دنیا و اجر و ثواب در آخرت خواهد شد.

آیت الله سیدمحمد سعیدی، 22 دی ماه در همایش تجلیل از خادمان ستادهای نماز جمعه استان قم که در مصلی قدس برگزار شد، عنوان کرد: نماز جمعه یکی از میعادگاه هایی است که به امر امامت تشکیل شده و از این نظر با سایر نمازها متفاوت است.

وی با بیان اینکه امام جمعه در نماز جمعه ای که به حاکمیت و نظام اسلامی مربوط است حتما باید منصوب از طرف امام و یا نائب امام باشد، گفت: خدمت کردن در چنین وضعیتی هم برای ائمه جمعه هم برای خدمتگزاران این عرصه کار دشواری است ولی تحمل این دشواری ها و استقامت در این مسیر اجر و ثواب زیادی به همراه دارد.

وی با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) اظهار کرد: میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در زمانی واقع شد که پیامبر (ص) و حضرت خدیجه (س) دشواری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحمل سختی ها تنها راه پیشرفت است

تحمل سختی ها تنها راه پیشرفت است