مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 13:502023-01-12سياسي

مدیران، سازمان بازرسی را مزاحم خود ندانند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: پیگیری تخلفات اداری تحت عنوان ترک فعل جای خرسندی دارد و مدیران نباید سازمان بازرسی را مزاحم خود بدانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز در دیدار رییس سازمان بازرسی کل کشور و رییس جدید سازمان بازرسی استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: در سال های اخیر بابی در مجموعه تخلفات استان هرمزگان به نام ترک فعل باز شده است که از اتلاف بیت المال جلوگیری کرده است.

وی عنوان کرد: در گذشته ترک فعل مدیران از نظر نظارتی مشکلی نداشت و برخی از مدیران از مسئولیت هایی که بر اساس قانون بر عهده آن ها بود به دلایل مختلف شانه خالی می کردند و کسی پاسخگو نبود اما امروز این تخلف با عنوان ترک فعل مورد پیگیری قرار می گیرد که جای خرسندی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با بیان این نکته که عده ای با عنوان سرمایه گذار از وام و تسهیلات دولت استفاده کردند، ادامه داد: این افراد تسهیلات را وارد مشاغل کاذب کردند که اقتصاد کشور را نیز تحت شعاع قرار می داد به همین جهت دستگاه های نظارتی به بخش صنعت و معدن ورود پیدا کرد و بیش از 100 واحد صنعتی را خلع ید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران، سازمان بازرسی را مزاحم خود ندانند

مدیران، سازمان بازرسی را مزاحم خود ندانند