مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 13:552023-01-12سياسي

مادران و همسران شهدا، اسطوره ساز و الگویی برای مادران نسل های آینده هستند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، مادران و همسران شهید را اسطوره ساز و الگویی برای مادران نسل های آینده عنوان کرد و گفت: به پاس آنکه ایشان قدم در راه دفاع از ارزش ها و آرمان های شهدا گذاشتند همواره باید از خدمات آن وارستگان تقدیر و تجلیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محسن ربانی زاده؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس به همراه حجت الاسلام فاطمی؛ نماینده استاندار در امور روحانیت و خادمی؛ مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز مادر و تکریم مقام زن و تکریم با حضور در منزل شهیدان سرایداران، از شهدای والامقام واقعه تروریستی 4 آبان ماه حرم حضرت شاهچراغ (ع) با مادر و پدر شهید سرایداران دیدار کردند.

ربانی زاده در این دیدار، ضمن تبریک و تهنیت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، از فداکاری وازخودگذشتگی شهداء، صبوری و استقامت مادران، همسران و خانواده های مکرم شهداء تجلیل کرد.

وی، ضمن قدردانی از خانواده شهیدان به ویژه مادر و همچنین همسر و فرزندان شهیدان به ضرورت ادامه راه شهداء تاکید کرد.

     معاون استاندار افزود: بی گمان مادران و همسران شهید، اسطوره ساز و الگویی برای مادران نسل های آینده هستند زیرا آنان قدم در راه دفاع از ارزش ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران و همسران شهدا، اسطوره ساز و الگویی برای مادران نسل های آینده هستند

مادران و همسران شهدا، اسطوره ساز و الگویی برای مادران نسل های آینده هستند