مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 15:002023-01-12بين الملل

نخستین نشست فلسطینی -آمریکایی پس از تشکیل کابینه نتانیاهو


سازمان آزادی بخش فلسطین از نخستین نشست طرف فلسطینی با یک هیأت آمریکایی از زمان تشکیل کابینه افراطی جدید رژیم صهیونیستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان آزادی بخش فلسطین با صدور بیانیه ای از نخستین نشست با یک هیأت آمریکایی از زمان تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی در رام الله خبر داد.

بر اساس این گزارش، حسین الشیخ دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین، امروز (پنجشنبه، 12 ژانویه) با هادی عمرو نماینده ویژه آمریکا در امور فلسطین و هیأت همراه او دیدار و درباره روابط دوجانبه فلسطینی - آمریکایی، تحولات سیاسی منطقه به ویژه پس از انتخابات اخیر در فلسطین اشغالی و انتخاب کابینه جدید به ریاست بنیامین نتانیاهو دیدار و گفت وگو کرد.

الشیخ طی بیانیه ای که دفترش منتشر کرد، اعلام کرد که در رام الله این نشست برگزار شده و وی در این نشست با هیأت آمریکایی بر نیاز به ایجاد افق سیاسی  که از راه حل دو دولتی مطابق با مشروعیت بین المللی محافظت کند تاکید کرده است.

وی همچنین از رژیم صهیونیستی خواست که تمام اقدامات یکجانبه و حملات روزانه علیه مردم فلسطین را که این راه حل را از بین می برد و فضای دشوار و پیچیده ای را ایجاد می کند که بر امنیت و ثبات تأثیر می گذارد، متوقف کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نشست فلسطینی -آمریکایی پس از تشکیل کابینه نتانیاهو

نخستین نشست فلسطینی -آمریکایی پس از تشکیل کابینه نتانیاهو