مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 15:302023-01-12اجتماعي

تداوم بارگشایی راه های روستایی در اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بازگشایی راه های روستایی همچنان در سطح استان اردبیل ادامه دارد که باید راه 50 روستای دیگر برف روبی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان راهداری استان با تشریح اقدامات انجام شده در قالب راهداری زمستانی در استان اردبیل اظهار کرد: از زمان بارش برف در استان تاکنون یک هزار و 662 مورد بازگشایی راه روستایی انجام شده است که بازگشایی راه های روستایی همچنان در سطح استان اردبیل ادامه دارد و باید راه 50 روستای دیگر برف روبی شود.

وی با اشاره به فعالیت های راهداری از زمان آغاز بارش برف تا به امروز گفت: طی این مدت حدود 31 هزار کیلومتر باند برف روبی شده و نزدیک به پنج هزار تن شن و ماسه در راه های استان استفاده شده است و در تلاش هستیم تا پایان امروز همه راه های روستایی برف روبی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه در عملیات بازگشایی، راه های راه های شریانی، اصلی و فرعی در اولویت قرار دارند، افزود: با توجه به وضعیت راه های روستایی، عملیات بازگشایی این راه ها حتماً باید روز انجام شود در ساعات شب رانندگان ماشین آلات راهداری امکان فعالیت در این مسیرها را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارگشایی راه های روستایی در اردبیل

تداوم بارگشایی راه های روستایی در اردبیل