مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 17:002023-01-12سياسي

افزایش 10 و 15 درصدی حقوق هیات علمی


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران با اشاره به مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: با توجه به ضوابط تعیین شده، 10 و 15 درصد به حقوق اعضای هیأت علمی افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دکتر احمد نوحه گر در چهارمین نشست معاونین اداری و مالی واحدهای دانشگاه تهران که در دانشکدگان علوم برگزار شد، افزود: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و شیوه نامه ای که به تصویب هیأت رییسه دانشگاه رسیده است، این افزایش حقوق برای اعضای هیأت علمی تازه استخدام شده که امتیازی کسب نکردند، 10 درصد و از همین دسته کسانی که امتیاز لازم را کسب کردند، 15 درصد در نظر گرفته شده است؛ همچنین اعضای هیأت علمی که امتیازی بالاتر از 12 درصد بگیرند، شامل 15 درصد افزایش می شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران گفت: منتظر هستیم پس از ابلاغ این قانون به سازمان برنامه و بودجه و تأمین منابع، احکام صادر شود.

این عضو هیأت رییسه دانشگاه تهران از اعمال سختی کار در احکام اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه تهران خبر داد و اظهار کرد: اصلاح احکام تمام کارکنان غیرهیات علمی انجام شده است و انشاالله منابع ناشی از این افزایش در پایان ماه جاری به حساب کارکنان محترم واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 و 15 درصدی حقوق هیات علمی

افزایش 10 و 15 درصدی حقوق هیات علمی