مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 20:152023-01-12سياسي

زن مسلمان بیش از هر زمان دیگری به اقتدا به حضرت زهرا(س) نیاز دارد


دبیرکل جنبش انصار الله با اشاره به اینکه لابی صهیونیستی در پی ضربه زدن به جوامع اسلامی از طریق زنان است، تأکید کرد که زنان مسلمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند اقتدا به حضرت زهرا (س) هستند.

- دبیرکل جنبش انصار الله با اشاره به اینکه لابی صهیونیستی در پی ضربه زدن به جوامع اسلامی از طریق زنان است، تأکید کرد که زنان مسلمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند اقتدا به حضرت زهرا (س) هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی دبیرکل جنبش انصار الله یمن با صدور پیامی میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را به امت اسلامی و تمامی خواهران مؤمن تبریک گفت.

در پیام دبیرکل جنبش انصار الله به مناسبت روز زن آمده است: این مناسبت خجسته در تحکیم اصول ایمانی که انسان را به درجات والای کمال انسانی و ایمانی می رساند، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

جهت گیری ایمانی، حقانیت و کرامت را برای زن به ارمغان می آورد و شرافت و انسانیت او را حفظ می کند و جایگاهش را نزد خدا بالا می برد.

زنان با ایمان می توانند نقش خود را در زندگی به گونه ای ایفا کنند که سودمند واقع شوند و نسل های صالح تربیت کند و بر اساس دستورات الهی و احکام شرعی در پیشبرد مسئولیت عمومی خود در کنار مردان سهیم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن مسلمان بیش از هر زمان دیگری به اقتدا به حضرت زهرا(س) نیاز دارد

زن مسلمان بیش از هر زمان دیگری به اقتدا به حضرت زهرا(س) نیاز دارد