مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 10:052023-01-13اجتماعي

مسافران قطارها پیش از حرکت با شماره 5149 تماس بگیرند


اطلاعات لازم درباره حرکت قطارها در سایت راه آهن گذاشته خواهد شد و همچنین مردم از طریق تماس با 5149-021 می توانند از وضعیت حرکت قطارها اطلاعات لازم را کسب کنند.

- به گزارش، برودت هوا در چند روز گذشته در برخی استان ها سبب شده تا حرکت قطارها و پرواز هواپیماها با مشکلاتی همراه شده و برخی از سفرها لغو شده است.

میرحسن موسوی، معاون مسافری شرکت راه آهن کشور در گفت و گویی تلویزیونی گفت: دمای هوا در برخی استان ها سبب شده تا تردد قطارهای برخی محورها لغو شده یا با تأخیر انجام شود.

دمای هوا در منطقه خراسان رضوی به منفی 25 درجه رسیده است از این رو به دلیل برودت شدید و سرمای کم نظیری که در این منطقه رخ داده و همچنین به علت رعایت برخی مسائل ایمنی حرکت قطارهای مسافری در این محور متوقف یا با تأخیر انجام می شود.

وی افزود: بر اساس تصمیماتی که در ستاد بحران راه آهن مشهد و راه آهن مرکزی جمهوری اسلامی طی دو روز گذشته انجام شده تمهیدات لازم برای تردد روزانه قطارها در شبکه راه آهن اندیشیده شده است.

او ادامه داد: تعدادی از قطارها به دلیل سرمای شدید و پیگیری هایی که ستاد بحران منطقه داشتند برای حفظ ایمنی سیر این قطارها در محور مشهد متوقف شدند.

تعداد این قطارهای متوقف شده 3 تا 4 قطار بوده که بلافاصله با رفع نقص فنی که به دلیل یخ زدگی رخ داده بود، به مقصد مشهد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران قطارها پیش از حرکت با شماره 5149 تماس بگیرند

مسافران قطارها پیش از حرکت با شماره 5149 تماس بگیرند