مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 13:402023-01-13ورزشي

برگزاری همایش زنان مرزنشین در شهرستان زیرکوه


بیرجند_ فرماندار شهرستان سربیشه گفت: همایش زنان مرزنشین برای قدر دانی از زحمات زنان مرزنشین روستایی و عشایری در شهرستان زیرکوه برگزار می شود.

- محمد رضا غیرتی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهار کرد: هفته بزرگداشت مقام زن فرصت بسیار خوبی برای تجلیل از زحمات و تلاش های همه بانوان ایرانی و زنان مرزنشین روستایی و عشایری است.

وی با بیان این که زنان مرزنشین روستایی و عشایری با حضور در کنار مردها در مرزها به حفظ امنیت ایران کمک فراوانی می کنند، افزود: آنها با فعالیت در بخش های مختلف کشاورزی، صنایع دستی و … به اقتصاد کشور کمک می کنند.

به گفته وی همایش زنان مرزنشین با هدف پاسداشت مقام زن به خصوص بانوان مرزنشین روستایی و عشایری روز یکشنبه 25 دی ماه در سالن ورزشی این شهرستان برگزار می شود.

غیرتی با اشاره به این که برای حضور در این مراسم از اسدزاده مدیرکل دفتر امور بانوان و نخعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی دعوت شده است، تصریح کرد: توانمندی ها و تولیدات بانوان مرزنشین در قالب نمایشگاهی همزمان با برگزاری این همایش به نمایش گذاشته می شود.

فرماندار زیرکوه ادامه داد: در این همایش که از جمله برنامه های هفته فرهنگی خراسان جنوبی است از بانوان توانمند و فعال و هنرمندی که در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش زنان مرزنشین در شهرستان زیرکوه

برگزاری همایش زنان مرزنشین در شهرستان زیرکوه