مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 13:452023-01-13سياسي

کشوری که در تاریخ خود جز جنایت ندیده چگونه به مرجعیت اهانت می کند؟


امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت، گفت: این کشور که در تاریخ خود جز جنایت چیزی نداشته امروز جرات می کند تا به مقام مرجعیت و کسی که جهان اسلام عاشق او است توهین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر اصفهان با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (ع)، گفت: ایشان الگوی زنان با فضیلت تاریخ است و اولین کسی است که وارد بهشت خواهد شد.

وی با اشاره به سالروز فرار شاه خائن در 26 دی ماه، ادامه داد: شاه با وجودی که از پشتیبانی تمام جهان کفر برخوردار بود و با ظلم و ستم خود صدها هزاران چشم را گریان کرد، مجبور به فرار شد و نتوانست بقای خود را تضمین کند.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه سه محور روز زن، روز مادر و آزادی باید تبیین شود، افزود: همه باید بدانند آن کسی که زنان را از دست ستم نجات داد اسلام بود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به خرافات پیش از اسلام در ملت های مختلف در خصوص زنان و دختران، ادامه داد: جهالت به گونه ای بود که اگر به مردی می گفتند صاحب فرزند دختر شده ای غضبناک می شد و دختر را برای خود ننگ می دانستند و حتی در برخی ملت ها آن را زنده به گور می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشوری که در تاریخ خود جز جنایت ندیده چگونه به مرجعیت اهانت می کند؟

کشوری که در تاریخ خود جز جنایت ندیده چگونه به مرجعیت اهانت می کند؟