مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:402023-01-13سياسي

راه نجات بشریت پیروی از اسلام ناب محمدی(ص) است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عزت و اقتدار کشور در گرو تولید و حمایت از تولید در بخش های مختلف است و همه باید ضمن صرفه جویی در مصرف منابع، - در راستای تقویت تولید تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر جمعه در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بی دلیل تقوا و ولایتمداری و فضیلت و وجود مبارک آن بانوی برتر عالم تابلویی از همه کمالات و ارزش های اسلامی است.

امام جمعه اراک افزود: قرآن کریم بهترین سند برای تبیین عظمت شخصیت و سیره حضرت زهرا(س) است و این بانوی بزرگ اسلام شخصیت تراز اسلام و پرچم دار ولایت است.

وی ادامه داد: امام زمان(عج) شخصیت حضرت زهرا(س) را به عنوان اسوه حسنه معرفی می کنند و این نشان از جایگاه با عظمت دخت نبی مکرم اسلام است و این ایام بهترین فرصت برای معرفی سیره فاطمی به بانوان و دختران است.

امام جمعه اراک تاکید کرد: شاخص ترین و عالی ترین الگو برای بانوان حضرت زهرا(س) است و نگاه فاطمی در همه بخش های جامعه و نظام اسلامی جاری و نهادینه شود و ملت ایران با تاسی به فرهنگ فاطمی می تواند قله های بلند پیشرفت و سعادت را طی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نجات بشریت پیروی از اسلام ناب محمدی(ص) است

راه نجات بشریت پیروی از اسلام ناب محمدی(ص) است