مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:352023-01-13سياسي

امام جمعه اراک: ولایت فقیه از شاخص های اقتدار است


امام جمعه اراک با بیان اینکه امام خمینی(ره) در مکتب محمد و آل محمد(ص) پرورش یافتند، گفت: ولایت فقیه و وحدت ملی از شاخص های اصلی در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و نباید اجازه داد دشمنان نظام از طریق ضربه زدن به ولایت اقتدار نظام را خدشه دار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و  امام راحل اظهار کرد:  حضرت فاطمه زهرا(س) سیده نسا عالمیان الگویی برای همه جهانیان و زنان عالم است.

وی تصریح کرد: این انقلاب با پیروی از مکتب باعظمت کربلا و عاشورا به ثمر نشسته و ریشه های آن با خون شهیدان تنومند شده و هیچگاه شکست نخواهد خورد چرا که زیر سایه اهل بیت(س) است.

 دری نجف آبادی بر لزوم الگوگیری بانوان از یگانه دخت نبی مکرم اسلام تاکید و اظهار کرد:  فاطمه زهرا(س)درس انسانیت، محبت، عفاف، حجاب، وفاداری، ولایت مداری و دستگیری از نیازمندان را به خوبی به بشریت آموخت.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در مکتب محمد و آل محمد(ص) پرورش یافتند، بیان داشت:   ولایت فقیه و وحدت ملی از شاخص های اصلی در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و نباید اجازه داد دشمنان نظام از طریق ضربه زدن به ولایت اقتدار نظام را خدشه دار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک: ولایت فقیه از شاخص های اقتدار است

امام جمعه اراک: ولایت فقیه از شاخص های اقتدار است