مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:452023-01-13سياسي

جهاد تبیین مهمترین نیاز جامعه است


امام جمعه زرند توجه به جهاد تبیین را در راستای خنثی کردن توطئه های دشمن مهم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد شجاعی در خطبه های نماز جمعه زرند ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن گفت: این روز فرصت مناسبی است برای برحذر داشتن ظلم هایی که در حق جامعه زنان خصوصاً در مجامع بین المللی صورت می گیرد.

امام جمعه شهرستان زرند افزود: متأسفانه یک عده در داخل کشور از افراد غرب گرا، عواقب شوم دامن زدن به بی غفتی را در نظر نمی گیرند و تمام موضوعاتی که امروزه خود جوامع غربی در آنها به بن بست رسیده اند را به اسم روشنفکری تکرار می کنند.

خطیب جمعه تاکید کرد: امروز کشورهای غربی که از عدالت جنسی دم می زنند به کجا رسیده اند؟!شکایت های زنان غربی از تعرض ها و تحقیرهایی که بر آنها تحمیل می شود به واسطه فرهنگ غلطی که بر آنها حاکم است نشان از ظلم به زن دارد.

وی بیان کرد: یکی از مسائلی که افراد تأثیرگذار جامعه باید آن را تبیین کنند این است که واقعاً جایگاه زن در غرب امروز چگونه است و آنهایی که به دنبال آزادی بودند امروز به کجا رسیدند؟! حجت الاسلام والمسلمین شجاعی گفت: باید به دو سوال پاسخ دهیم که امروز چه کسانی از حقوق زن و آزادی زن حمایت می کنند؟! این مسئله مهم است و سوال دوم تعریف و هدف از آزادی چیست، امروز حامیان آزادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین مهمترین نیاز جامعه است

جهاد تبیین مهمترین نیاز جامعه است