مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 16:002023-01-13سياسي

فرانسه میزبان قاتلان 17 هزار ایرانی است


امروز فرانسه میزبان تروریست های جنایتکاری است که 17 هزار نفر از مردم ما را به شهادت رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه کرج اظهار مرد: در طول رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) سیاست ها و راهبردهای این حکیم فرزانه توطئه های دشمنان را خنثی کرد و ایران اسلامی توانست به دانش صلح آمیز هسته ای دست یابد؛ بنابراین دشمنان با سیاست نفوذ، جنگ نرم و به روش های مختلف به دنبال از بین بردن نظام اسلامی بودند و دیدیم که در جریان اغتشاشات بسیاری از کشورها علیه نظام اسلامی توطئه پراکنی کردند اما با تیزبینی رهبری انقلاب این توطئه نیز از بین رفت.

وی یادآورشد: کافی است رهبرمعظم انقلاب اسلامی یک سخنرانی داشته باشد و خواهیم دید که تمام توطئه های دشمنان خنثی می شود و امروز نبرد دین اسلام با سلطه در حوزه های مختلف جدی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مقابل سلطه ایستاده است، گفت: امروز می بینیم که مقاومت اسلامی درسطح منطقه با محوریت لبنان یا گروه های حماس درفلسطین به توصیه و ارشاد رهبرمعظم انقلاب عمل می کنند و در مقابل طرح های سلطه گرایانه ایستاده اند.

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب ایجاد تمدن اسلامی را مطرح کردند که در جریان جنگ روسیه و اوکراین دیدیم ایشان فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه میزبان قاتلان 17 هزار ایرانی است

فرانسه میزبان قاتلان 17 هزار ایرانی است