مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 16:102023-01-13سياسي

اخبار سیاسی22و23دی؛ تکذیب شایعاتی درباره شمخانی/سفر رییسی به یزد


«تکذیب شایعاتی درباره جابجایی شمخانی از شورای امنیت» «سفر رییس جمهور به یزد» «سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی» از موضوعات مهم خبری حوزه سیاست در (پنج شنبه و جمعه) بیست و دوم و بیست وسوم دی ماه 1401 بود.

- تکذیب شایعاتی درباره جابجایی شمخانی از شورای امنیت سفر رییس جمهور به یزد سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی از موضوعات مهم خبری حوزه سیاست در (پنج شنبه و جمعه) بیست و دوم و بیست وسوم دی ماه 1401 بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی انتشار اخباری مجعول از سوی کانال های خبری غیررسمی طی چند روز گذشته در خصوص جابجایی قریب الوقوع دریابان ، از سوی مرکز رسانه قوه قضاییه منتشر شد که ضمن تکذیب شایعات آزادی با وثیقه او اعلام کرد که اکبر طبری هم اکنون در زندان و در حال طی دوران محکومیتش است.

لازم به ذکر است که حکم 31 سال حبس تعزیری برای علی اکبر طبری پور معاون پیشین امور اجرایی و فنی مهندسی حوزه ریاست رییس سابق قوه قضاییه با جرایم متعدد اقتصادی در دادگاه، در دیوان عالی کشور تایید شده است.

**** در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، آیت الله سید احمد خاتمی به موضوعات مهم روز از جمله تحریم ایران در روزها و ماه های گذشته و استفاده از عنوان مجعول برای خلیج فارس توسط برخی مقامات عراقی واکنش نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی22و23دی؛ تکذیب شایعاتی درباره شمخانی/سفر رییسی به یزد

اخبار سیاسی22و23دی؛ تکذیب شایعاتی درباره شمخانی/سفر رییسی به یزد