مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 17:252023-01-13اجتماعي

امتحانات داخلی مدارس سمنان شنبه و یک شنبه برگزار نمی شود


رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امتحانات داخلی مدارس استان سمنان شنبه و یک شنبه برگزار نخواهد شد؛ - محمدمهدی ملاییان، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بر اساس اعلام استانداری سمنان، به دلیل برودت هوا و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی، ادارات دولتی استان سمنان برای فردا (شنبه 24 دی ماه) تعطیل هستند.

وی بیان کرد: فعالیت مدارس دولتی و غیردولتی استان سمنان در روزهای شنبه و یک شنبه (24 و 25 دی) به صورت غیرحضوری خواهد بود.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مراکز کودکستان 1 (مهدکودک ها) و کودکستان 2 (پیش دبستانی ها) در تاریخ های یادشده تعطیل هستند.

ملاییان بیان کرد: همچنین در این روزها، امتحانات داخلی برگزار نخواهد شد؛ ولی امتحانات نهایی در زمان خود انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تأمین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی، تمام ادارات، سازمان ها، ارگان های دولتی، دانشگاه ها و بانک های استان سمنان (جز شعب مرکزی) و به استثنای ادارات خدمات رسان و مراکز بهداشتی روز شنبه، 24 دی ماه 1401 تعطیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات داخلی مدارس سمنان شنبه و یک شنبه برگزار نمی شود

امتحانات داخلی مدارس سمنان شنبه و یک شنبه برگزار نمی شود