مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 17:352023-01-13ورزشي

پیکان از سایپا عبر کرد و صدر نشین شد/ جهانبین سیزدهمین شکست خود را ثبت کرد


هفته سیزدهم لیگ والیبال بانوان با پیروزی تیم های سریک، مس، طلوع مهر یزد و پیکان به پایان رسید.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان امروز (جمعه 23 دی ماه) با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو سالن)، گنبد و شهرکرد پیگیری شد.

ذوب آهن صفر – سریک گنبد 3 در نخستین دیدار این هفته تیم های سریک گنبد و ذوب آهن اصفهان در سالن المپیک به مصاف هم رفتند و گنبدی ها سه بر صفر در خانه حریف را شکست دادند تا همچنان نیم نگاهی به صدر جدول داشته باشند.

شاگردان نیلوفر حجتی در تیم سریک در این دیدار با امتیازات 25 بر 13 ، 25 بر 14 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند و دوازدهمین برد خود در لیگ را به ثبت برسانند تا با 35 امتیاز در جایگاه دوم باقی بمانند.

ذوب آهن اصفهان هم که با مربیگری پریسا بحرینی در دور رفت لیگ برتر زنان مغلوب سریک شده بود با حضور فاطمه شعبان خمسه هم نتوانست پیروز این مسابقه باشد و با هشت برد و 25 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.

صدیق گفتار وارنا یک – مس رفسنجان 3 در دومین مسابقه از هفته سیزدهم لیگ برتر زنان، صدیق گفتار وارنا در سالن سیپان میزبان مس رفسنجان بود.

دیدار رفت این دو تیم سه بر صفر به نفع مس رفسنجان به پایان رسیده بود و در این مسابقه بار دیگر رفسنجانی ها حریف تهرانی خود را شکست داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکان از سایپا عبر کرد و صدر نشین شد/ جهانبین سیزدهمین شکست خود را ثبت کرد

پیکان از سایپا عبر کرد و صدر نشین شد/ جهانبین سیزدهمین شکست خود را ثبت کرد