مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 19:252023-01-13اقتصادي

ادارات گلستان شنبه و یکشنبه دورکار و مدارس غیرحضوری شد


دورکاری ادارات و مدارس استان گلستان به دلیل تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف انرژی به غیر از دستگاه های خدمات رسان و امدادی برای 2 روز دیگر تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان دقایقی پیش با اعلام این خبر گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود.

حاج گلدی کر اظهار کرد: در این مدت شعبه بانک ها در گرگان و یک شعبه در شهرستان ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان دایر است.

وی بیان کرد: همچنین فردا تمامی دانشگاه ها بصورت غیرحضوری و مدارس به صورت مجازی و در بستر شاد فعال هستند و فقط امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم حضوری خواهد بود.

کر ادامه داد: رعایت صرفه جویی در مصرف گاز و برق مورد تاکید است و شرکت گاز گلستان موظف است نسبت به بازرسی از کیفیت اجرای طرح به صورت مستمر اقدام کرده و گزارش جامعی از نتایج آن و تجزیه تحلیل بار مصرفی و اثربخشی اجرای طرح را به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات گلستان شنبه و یکشنبه دورکار و مدارس غیرحضوری شد

ادارات گلستان شنبه و یکشنبه دورکار و مدارس غیرحضوری شد