مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 22:402023-01-13اقتصادي

خبر تکمیلی/ امتحانات دانشگاه های قزوین حضوری برگزار می شود


استاتداری اعلام کرد واحدهای اداری و کلاس های درس کلیه دانشگاه های استان قزوین تعطیل است ولی امتحانات دانشگاه ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

- ایسنا/قزوین استاتداری اعلام کرد واحدهای اداری و کلاس های درس کلیه دانشگاه های استان قزوین تعطیل است ولی امتحانات دانشگاه ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

روابط عمومی استانداری قزوین اعلام کرد، پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص تعطیلی ادارات، بانک ها و مراکز آموزشی در روزهای شنبه و یکشنبه 24 و 25 دی 1401؛ به اطلاع می رساند واحدهای اداری و کلاس های درس کلیه دانشگاه های استان تعطیل است ولی امتحانات دانشگاه ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

بنا بر این خبر دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) هم در پیامی به دانشجویان و اساتید از حضوری بودن امتحانات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساعتی قبل مدیریت بحران استانداری قزوین اعلام کرد مدارس پیش دبستانی و ابتدایی استان و مدارس متوسطه و هنرستان هایی که امتحاناتشان به پایان رسیده طی روزهای شنبه و یکشنبه 24 و 25 دی ماه تعطیل است، ضمن اینکه برگزاری امتحانات مدارس متوسطه اول و دوم به قوت خود باقی خواهد بود.

همچنین استانداری قزوین اعلام کرد با توجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز، تمامی دستگاه های دولتی به استثنای دستگاه های خدمت رسان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر تکمیلی/ امتحانات دانشگاه های قزوین حضوری برگزار می شود

خبر تکمیلی/ امتحانات دانشگاه های قزوین حضوری برگزار می شود