مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 06:452023-01-14فرهنگي

وقتی سینماگر تهدید به بایکوت می شود!/ دوران «وسط بازی» گذشته است


محمد حمیدی مقدم دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» ضمن تشریح بخشی از عوامل موثر در جریان تحریم جشنواره های سینمایی به گعده هایی اشاره کرد که سینماگران را تهدید به بایکوت می کنند.

- محمد حمیدی مقدم دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت ضمن تشریح بخشی از عوامل موثر در جریان تحریم جشنواره های سینمایی به گعده هایی اشاره کرد که سینماگران را تهدید به بایکوت می کنند.

خبرگزاری مهر - گروه هنر- محمد صابری، زهرا منصوری: یکی از ویژگی های شرایط ملتهب و بحرانی همین است که کمتر کسی تن به گفتگوی صریح می دهد و ترجیح می دهد با فاصله از جریان اصلی اتفاقات، نظاره گر موضع گیری های دیگران باشد تا مبادا خودش بابت موضع گیری هایش هزینه ای بپردازد! واقعیت این است که این شرایطی است که در ماه های اخیر در فضای سینمای ایران هم شاهدیم و نمونه بارز آن هم اصرار عوامل تولید فیلم ها و مدیران بخش های مختلف درباره وضعیت برگزاری جشنواره فیلم فجر است که کمتر از 3 هفته دیگر تا آغاز آن فاصله داریم! هیچ کس اما حاضر به موضع گیری قطعی و حتی اطلاع رسانی در این زمینه نیست.

در این شرایط حتماً فرصت گفتگوی صریح با یک مدیر بسیار مغتنم است؛ به خصوص که مانند محمد حمیدی مقدم علاوه بر تکیه بر کرسی مدیریت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به تازگی تجربه دبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی سینماگر تهدید به بایکوت می شود!/ دوران «وسط بازی» گذشته است

وقتی سینماگر تهدید به بایکوت می شود!/ دوران «وسط بازی» گذشته است