مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:002023-01-14سياسي

ارسال بسته های آموزشی به مدارس روستایی


آیین اختتامیه جشنواره کشوری عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی در کرمان و در جوار مرقد مطهر این شهید والامقام برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین اختتامیه جشنواره کشوری عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، مدیران کل این معاونت، جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونان آموزش ابتدایی ادارات کل آموزش و پرورش استانهای کشور و کودکان برگزیده و اولیای آن ها در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برگزار شد.

در این جشنواره از برگزیدگان قدردانی و از کتاب عهدنامه کودکان با سردار دلها با حضور خانواده دانش آموز شهید علی اصغر لری گویینی (شهید حادثه تروریستی شاه چراغ علیه السلام) رونمایی به عمل آمد.

کودکان ایرانی در جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی با نگارش دلنوشته، اجرای سرود و دکلمه اوج ارادت و معرفت خود را به سردار دل ها به تصویر کشیدند و نشان دادند.

معصومه نجفی در این مراسم به سه رویکرد تربیتی، کیفیت بخشی به اقدامات و مدیریت شبکه ای در معاونت آموزش ابتدایی اشاره کرد و گفت: همه معاونان آموزش ابتدایی میثاق نامه ای امضا کرده اند تا آموزش را با رویکرد تربیتی تلفیق کنند و باور ما این است که رویکردهای تربیتی کیفیت آموزش را هم ارتقاء خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بسته های آموزشی به مدارس روستایی

ارسال بسته های آموزشی به مدارس روستایی