مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:152023-01-14سياسي

توسعه دانشگاه کردستان شاخصه فرهنگی برای تقویت بودجه استان است


رییس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: مقوله فرهنگ از ابزارهای تقویت بودجه استان است و دانشگاه کردستان در این زمینه باید با ایجاد دانشگاه هنر و معماری، - ایسنا/کردستان رییس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: مقوله فرهنگ از ابزارهای تقویت بودجه استان است و دانشگاه کردستان در این زمینه باید با ایجاد دانشگاه هنر و معماری، توجه به دانشکده کردستان شناسی و فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل برای فارغ التحصیلان رشته ادبیات کردی تقویت شود.

بهزاد رحیمی، امروز شنبه (24دیماه) در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه کردستان که با حضور وزیر علوم در دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: روسا و مدیران قبلی و کنونی دانشگاه از ذخایر علمی کردستان است که باید حفظ شود.

وی افزود: با توجه به ویژگی های خاص استان و فرهنگی بودن کردستان، می طلبد که نگاه ویژه ای به بودجه استان در حوزه فرهنگی و دانشگاهی شود.

رییس مجمع نمایندگان استان کردستان، بودجه ظاهری دانشگاه های استان در لایحه امسال را 35 درصد اعلام کرد و آن را که یک دستاورد برای استان دانست و ادامه داد: مقوله فرهنگ از ابزارهای تقویت بودجه استان است و دانشگاه کردستان در این زمینه باید با ایجاد دانشگاه هنر و معماری، توجه به دانشکده کردستان شناسی و فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل برای فارغ التحصیلان رشته ادبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دانشگاه کردستان شاخصه فرهنگی برای تقویت بودجه استان است

توسعه دانشگاه کردستان شاخصه فرهنگی برای تقویت بودجه استان است