مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:362023-01-14اقتصادي

قطع گاز اصناف غیرضروری در گلستان برای پایداری شبکه خانگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، با افزایش شدید مصرف گاز در گلستان و قطع واردات گاز توسط ترکمنستان شاهد افت فشار و قطع گاز در برخی مناطق استان گلستان هستیم.

شب گذشته با تصمیم شورای تامین و ستاد مدیریت و مقابله با بحران استان گلستان فعالیت ادارات بجز دستگاه های امدادی، انتظامی و خدمات رسان دو روز دیگر دورکاری شده، مدارس و دانشگاه ها غیرحضوری شد، گاز جایگاه های سوخت سی ان جی کماکان قطع است و تمام نهادهای امدادی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از شهروندان خواست تا برای استفاده از سیستم گرمایشی منزل نهایت صرفه جویی را دستور کار قرار دهند و در صورت امکان از سیستم گرمایشی با انرژی برق استفاده کنند.

علی طالبی بیان کرد: تمام تیم های امدادی شرکت گاز به صورت آماده باش هستند و از مردم تقاضا داریم در صورت امکان چند خانواده در یک منزل این چند روز را سپری کنند تا شاهد قطعی گاز منازل نباشیم.

بر اساس این گزارش، گاز اصناف غیرضرور از امروز در استان گلستان به صورت کامل قطع خواهد شد و گلخانه ها، مرغداری ها و نانوایی ها که سیستم سوخت جایگزین دارند به این سیستم منتقل شده و گاز آنها نیز قطع می شود.

استاندار گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان تاکید کرد: موضوع قطع گاز جدی است و تقاضا داریم مردم صرفه جویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع گاز اصناف غیرضروری در گلستان برای پایداری شبکه خانگی

قطع گاز اصناف غیرضروری در گلستان برای پایداری شبکه خانگی