مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:112023-01-14حوادث

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده خوی/ بیش از 63 درصد واحدهای مسکونی تکمیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ساعت 3:51 دقیقه بامداد چهارشنبه 13 مهر 1401 یک بود که زمین لرزه ای به بزرگی 5/4 ریشتر شمال استان آذربایجان غربی شهرستان خوی را لرزاند بر اساس اطلاعات واصله کانون زلزله اطراف نیروگاه و روستای سید تاج الدین شهرستان خوی گزارش شد و طبق اعلام مرکز زلزله نگاری کشوری این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

بعد از به وقوع پیوستن حادثه نیروهای امدادی برای کمک به حادثه دیدگان در مناطق زلزله رده حاضر و آسیب دیدگان را به مراکز درمانی انتقال دادند و خوشبخانه در این حادثه هیچ گونه فوتی گزارش نشد.

در این راستا بعد از به وقوع پیوستن این زمین لرزه در دقایق اولیه این حادثه، فرماندار شهرستان خوی با هماهنگی های انجام شده جلسه ستاد بحران را تشکیل و دستورات لازم برای امدادرسانی و مدیریت بحران صادر شد.

  بعد اقدامات اولیه و کمک های های اولیه و استقرار حادثه دیدگان در مکان های امن تمام نهادهای مربوطه اقدام به آواربردای منازل و مکان های تخریب شده کردند بنابراین خبرنگار فارس بعد از گذشت چهار ماه پیگیر آخرین وضعیت مناطق زلزله زده و اقدامات انجام شده در این بخش شده است که در ادامه می خوانیم.

بازسازی بیش از 63درصد واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده خوی جعفر برزگر مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی در خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده خوی/ بیش از 63 درصد واحدهای مسکونی تکمیل شد

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده خوی/ بیش از 63 درصد واحدهای مسکونی تکمیل شد