مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:352023-01-14اجتماعي

آغاز بارش برف و باران از عصر امروز در غرب اصفهان/ افزایش دوباره غلظت آلاینده ها


معاون پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از اواسط امروز با نزدیک شدن موج به مناطق غربی به تدریج افزایش ابر و بارش برف و باران در غرب و جنوب غرب استان پیش بینی می شود.

- نوید حاج بابایی، معاون پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواسط روز شنبه بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی تا نیمه ابری در برخی مناطق مه رقیق و گاهی وزش باد ملایم پیش بینی می شود.

حاج بابایی بیان کرد: از اواسط امروز با نزدیک شدن موج به مناطق غربی به تدریج افزایش ابر و بارش برف و باران در غرب و جنوب غرب استان پیش بینی می شود.

معاون پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: فعالیت این موج به شکل افزایش ابر و بارش برف و باران تا اواسط روز یکشنبه در نیمه غربی و جنوب استان و به صورت پراکنده در سایر مناطق ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در مناطق مرکزی به سبب رکود نسبی طی روزهای شنبه و یکشنبه شرایط افزایش غلظت آلاینده ها مهیا است.

  حاج بابایی با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق به ویژه در نیمه غربی استان 2 تا 4 درجه افزایش خواهد داشت، خاطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش برف و باران از عصر امروز در غرب اصفهان/ افزایش دوباره غلظت آلاینده ها

آغاز بارش برف و باران از عصر امروز در غرب اصفهان/ افزایش دوباره غلظت آلاینده ها