مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 18:052023-01-14اقتصادي

نظارت سیستماتیک مانع بروز فساد در طرح های عمرانی می شود


استاندار مازندران با اعلام اینکه پیمانکارانی که در اجرای برنامه های عمرانی کم کاری می کنند برکنار می شوند، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی نظارت سیستمی بر طرح های عمرانی را تدوین کند، - هرجا نظارت سیستماتیک بود فساد کمتری را شاهد بودیم.

سید محمود حسینی پور امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه با توجه به کاهش دمای هوا و افزایش مصرف انرژی در استان به ویژه در موضوع گاز در چند روز گذشته تمام تلاش بر این بود بدون تعطیلی و قطعی گاز زمستان را سپری کنیم، اظهار کرد: روز گذشته تصمیم بر این شد تا امروز دستگاه های اجرایی استان را تعطیل کنیم لازم است ادارات استانی و خدمات رسان بیشترین صرفه جویی را اعمال کنند تا این شرایط را بگذارنیم.

وی افزود: دستگاه های اجرایی به صورت دقیق نظارت داشته باشند و کاهش ملموس برق و گاز را باید در این چند روز تمرین کنیم تا منجر به قطعی انرژی گرمایشی نشویم.

استاندار مازندران نظارت بر پروژه های عمرانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر جا نظارت سیستماتیک بود فساد کمتری را شاهد بودیم.

این مسئول ادامه داد: نظارت اداری و مالی در پروژه های عمرانی و نظارت کیفیت دو امر مهم است که در بخش اول نظارت برعهده سازمان مدیریت و برنامه ریزی است که به لحاظ ساختاری باید ایجاد شود و سیستم نظارت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت سیستماتیک مانع بروز فساد در طرح های عمرانی می شود

نظارت سیستماتیک مانع بروز فساد در طرح های عمرانی می شود