مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 20:202023-01-14سياسي

مردم دیگر تحمل رانت خواری، باندبازی و فساد را ندارند


نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر اینکه مردم دیگر تحمل رانت خواری، باندبازی و فساد را ندارند، گفت: نمایندگان مردم در مجلس و مسؤولان دولتی باید خادم مردمی باشند که با حضور در صحنه های مختلف برای مقابله با توطئه های دشمن نقش آفرینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید علی آقازاده عصر امروز در نشست با بانوان بسیج رسانه استان گیلان در سالن اقشار و متخصصین بسیج با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) روز مادر و روز زن اظهار کرد: بانوان رسانه ای گیلان، سربازان بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) در جنگ نرم و سخت هستند که مومنانه و با احساس مسؤولیت انقلابی در صحنه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه گیلان، استانی با فرصت و جغرافیای راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در این جغرافیا فرصت های زیادی داریم که می تواند نیروی انسانی باسواد، علمی، فرهیخته و نخبگان علمی را پرورش دهد و در اختیار جامعه قرار داده و باعث توسعه استان شود.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گیلان حدود 40 درصد برنج کشور را تامین می کند، گفت: در کشاورزی با توجه به تدابیر رهبر انقلاب، باید به ملزومات توسعه مانند منابع آبی، لایروبی ها و مکانیزاسیون کشاورزی توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دیگر تحمل رانت خواری، باندبازی و فساد را ندارند

مردم دیگر تحمل رانت خواری، باندبازی و فساد را ندارند