مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 21:352023-01-14اقتصادي

علت اُفت فشار گاز گلستان از زبان استاندار/ شرایط نگران کننده برخی شهرها


استاندار گلستان از اُفت شدید فشار گاز در برخی شهرهای گلستان خبر داد و گفت: شرایط برخی شهرهای استان نگران کننده است.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان از اُفت شدید فشار گاز در برخی شهرهای گلستان خبر داد و گفت: شرایط برخی شهرهای استان نگران کننده است.

علی محمد زنگانه شامگاه شنبه 24 دی در بازدید از مرکز توزیع گاز استان گلستان اظهار کرد: روند سرما همچنان در نقاط مختلف کشور ادامه دارد و بسیاری از استان ها دمای منفی 18 درجه را تجربه می کنند لذا مصرف گاز افزایش پیدا کرده و در این شرایط ورود گاز از کشور همسایه متوقف شده که علت آن مشخص نیست.

وی با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر شاهد اُفت شدید فشار گاز در اکثر شهرهای استان گلستان هستیم، تصریح کرد: برخی از شهرهای استان گلستان از شرایط اضطرار عبور کرده و شرایط نگران کننده دارند و ما این مسئله را به هم استانی ها اعلام کردیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه به منظور بهره مندی بخش خانگی، گاز صنایع و مصارف غیرضرور در استان گلستان متوقف شده است، یادآور شد: در برخی از بخش ها نیز به سوخت دوم روی آوردند و دستگاه های اجرایی با توان زیاد برای تحقق این مهم پای کار آمدند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برخی نقاط گرگان، آق قلا و گمیشان دچار قطعی گاز شده اند، خاطرنشان کرد: همه در مصرف گاز صرفه جویی کنند، ما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اُفت فشار گاز گلستان از زبان استاندار/ شرایط نگران کننده برخی شهرها

علت اُفت فشار گاز گلستان از زبان استاندار/ شرایط نگران کننده برخی شهرها