مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 21:412023-01-14سياسي

نایب رییس مجلس: استیضاح 9 وزیر روی میز هیات رییسه مجلس قرار دارد


استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح 9 وزیر که به امضای حداقل 10 نماینده مجلس رسیده روی میز هیات رییسه قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ علی نیکزاد، نایب رییس مجلس اظهار کرد: بر اساس ماده قانونی دولت باید خرداد ماه امسال برنامه هفتم توسعه را به مجلس ارائه می کرد که بنابه اظهارنظر رییس جمهور دولت منتظر ابلاغ سیاست های کلی نظام شد تا شهریورماه این امر میسر شود.

طبق نوشته مهر، بخش هایی از گفت و گوی نیکزاد را در ادامه می خوانید: قرار بود برنامه هفتم توسعه واقع بینانه و مساله محور تهیه شود که به دلیل تأخیر و تعلل در این زمینه با هماهنگی قوای مجریه و مقننه و امر رهبری برنامه ششم توسعه تمدید شد و ما امیدواریم در اوایل سال آینده این برنامه برای تصویب نهایی به مجلس ارسال شود.

هرچند دیرهنگام ولی دولت لایحه بودجه را دو روز پیش تقدیم مجلس کرد و ما تا اواخر اسفند فرصت تصویب نهایی آن را داریم.

با تعیین رییس کمیسیون تلفیق در روزهای آینده و تشکیل جلسات سه شیفته کمیسیون و جمع بندی نظرات نمایندگان امیدواریم به سرعت لایحه بودجه آماده بررسی در صحن علنی شود.

دو نفر از نمایندگان استان سیدکاظم موسوی و محمود عباس زاده مشگینی در کمیسیون تلفیق حضور دارند و امیدواریم با برگزاری جلسات فشرده کمیسیون در اواسط اسفندماه لایحه به تصویب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس: استیضاح 9 وزیر روی میز هیات رییسه مجلس قرار دارد

نایب رییس مجلس: استیضاح 9 وزیر روی میز هیات رییسه مجلس قرار دارد