مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:402023-01-15اقتصادي

برخورد و قطع انشعاب گاز صنوف متخلف در قوچان / واحدهای صنفی دو روز تعطیل شدند


رییس اتاق اصناف قوچان از تعطیلی واحدهای صنفی این شهرستان به مدت دو روز برای حفظ پایداری گاز در بخش خانگی و قطع انشعاب گاز و برخورد با صنوف متخلف خبر داد.

-  احمد رضایی رکن آبادی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به سرمای هوا و اقدامات صنوف در این شهرستان برای مقابله با آن، اظهار کرد: به دلیل ادامه دار بودن این وضعیت بحرانی مقرر شد واحدهای صنفی این شهرستان روز گذشته و امروز برای جبران افت فشار گاز و پایداری آن در بخش خانگی تعطیل شوند تا از این بحران عبور کنیم.

وی بابیان اینکه حدود هفت هزار واحد صنفی در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند، افزود: واحدهای صنفی مواد غذایی، پروتیینی ها، هایپرمارکت ها، نانوایی ها و میوه فروشی ها طی این مدت ارائه خدمات به مردم دارند اما زمان فعالیت آن ها تا شش عصر تعیین شده است.

رییس اتاق اصناف قوچان یادآور شد: برای نانوایی ها نیز ساعت کار جدید تعریف و مقررشده است در نوبت صبح از ساعت 10 صبح تا 13 ظهر و در نوبت عصر از ساعت 15 الی 18 پخت و ارائه خدمات به مردم داشته باشند.

رضایی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از شب گذشته تاکنون در سطح واحدهای صنفی توسط اکیپ متشکل از اتاق اصناف، اماکن و شرکت گاز، بیان کرد: تاکنون تذکرات فراوانی به واحدهای صنفی داده شده است که همکاری لازم را برای تعطیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد و قطع انشعاب گاز صنوف متخلف در قوچان / واحدهای صنفی دو روز تعطیل شدند

برخورد و قطع انشعاب گاز صنوف متخلف در قوچان / واحدهای صنفی دو روز تعطیل شدند