مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:502023-01-15اقتصادي

پیام مخاطب: مسوولان فقط تعطیل کردن بلدند؟!


پیام یکی از مخاطبان محترم عصر ایران - چند وقتی است مطلبی ذهن من رو به شدت درگیر کرده و بشدت دنبال این بودم تا ببینم این موضوع تعطیلات سرمایشی چرا به این شکل داره مدیریت میشه و آیا رسانه ای پیدا میشه این مطالبه رو از مسئولان ذی ربط داشته باشه.

دولتی که این همه در بحث کرونا تعطیلی مدارس رو اشتباه قلمداد می کرد الان بخاطر مدیریت مصرف سوخت کل مملکت رو به تعطیلی کشونده.

دانش آموزهامون که واقعا از لحاظ درسی امسال هم لطمه خوردن و واقعا من به عنوان یک پدر نمی دونم به فرزندانم در مورد برنامه ریزی تحصیلی شون چی بگم.

همسر بنده به عنوان یک معلم سر در گم شده و خودم هم به عنوان یک دانشجو ساعت 23:30 باید متوجه بشم دانشگاه تعطیله و امتحان فردا به یک بهمن انتقال پیدا کرده و جالب اینکه برای همین روزهای امتحان که از قبل مشخص شده بود با مشقت مرخصی گرفتم و موندم چطور برای یک بهمن هم مرخصی رو تمدید کنم.

ادارات هم تعطیله و بانکها ساعت کاریشون کم شده و صنایع استان البرز هم کلا به مدت سه زوز تعطیل شده.

به نظر من یا مسئولان فکر میکنن در هر بحرانی هیچ راهی جز تعطیلی دستگاه ها و مراکز آموزشی ندارن و یا واقعا تعطیلی کل کشور هیچ تاثیری در روند اجرایی و اقتصادی و اجتماعی کشور نداره که اگر واقعا این گزینه آخر درست باشه پس به یکدفعه مملکت رو تعطیل کنن خیالشون ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مخاطب: مسوولان فقط تعطیل کردن بلدند؟!

پیام مخاطب: مسوولان فقط تعطیل کردن بلدند؟!