مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:502023-01-15اقتصادي

مسدودی کارت های بانکی مهاجرین افغانستانی در منفی چند درجه


مسئولان ذی ربط یا اعتقادی به «مشتری مداری» و آیین نامه هایی که خود درباره تکریم مشتری صادر می کنند، ندارند و یا اینکه مشتریان خود را به چند گروه و دسته تقسیم می کنند که برای شماری از آن ها هیچ ارزش و اعتباری قائل نیستند! همین مقدار مثلاً در لفافه عرض شد! - مسئولان ذی ربط یا اعتقادی به مشتری مداری و آیین نامه هایی که خود درباره تکریم مشتری صادر می کنند، ندارند و یا اینکه مشتریان خود را به چند گروه و دسته تقسیم می کنند که برای شماری از آن ها هیچ ارزش و اعتباری قائل نیستند! همین مقدار مثلاً در لفافه عرض شد! تسنیم نوشت: داستان مسدودی کارت های بانکی مهاجرین افغانستانی که هر از چندگاهی تکرار می شود، به نظر می رسد آهسته آهسته تبدیل به یک روند معمول و آشنا شده است.

 داستان مسدودی کارت های بانکی مهاجرین افغانستانی که هر از چندگاهی تکرار می شود، به نظر می رسد آهسته آهسته تبدیل به یک روند معمول و آشنا شده است و گویا دراین باره هر چه گزارش، خبر، یادداشت و.

منتشر شود، راه به جایی نمی برد! در آخرین مورد، رنا مدعی شده است از روز پنج شنبه گذشته، یعنی 22 دی ماه کارت های بانک ملی کلیه اتباع غیرایرانی شهرستان کاشان و حومه مسدود شده است و برداشت و انتقال و حتی خرید با کارتخوان برای دارندگان این کارت ها امکان پذیر نیست! رنا به نقل از یکی از مخاطبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدودی کارت های بانکی مهاجرین افغانستانی در منفی چند درجه

مسدودی کارت های بانکی مهاجرین افغانستانی در منفی چند درجه