مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:352023-01-15ورزشي

بزرگر: اگر سقوط کنیم دیگر تیمداری نمی کنم/ در تبریز هم شرایط میزبانی نداشتیم


مدیر عامل باشگاه توفارقان آذرشهر گفت: هیچ کمکی به تنها نماینده آذربایجان شرقی در لیگ بسکتبال کشور نشد و تمام قول های قبل از شروع لیگ در حد وعده باقی ماند.

- حمید برزگر در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: از لحاظ بازیکن در مضیقه هستیم و طبیعی است چون از لحاظ مالی قوی نبودیم، نتوانستیم بازیکنان تراز اول جذب کنیم، البته بازیکن فعلی هم نهایت تلاش خود را کردند و به هیچ عنوان کم نگذاشتند.

وی گفت: در دور رفت تنها دو پیروزی کسب کردیم و در دور برگشت متاسفانه بازی ها را واگذار و وضعیت خوبی هم در جدول نداریم و 4 حریف باقیمانده ما به غیر از تیم رعد پدافند، حریفان سرسختی بوده و برای ماندن در لیگ برتر کار بسیار دشواری را پیش رو داریم.

برزگر گفت: اگر تیم توفارقان سقوط کند من دیگر ورزش را کنار گذاشته و تیمداری نخواهم کرد مگر در روزهای آخر پولی به تیم تزریق و در لیگ نتایج خوبی کسب کنیم و تیم در لیگ برتر بماند و برای فصل بعدی اسپانسر پیدا کنیم تا در تصمیم خود تجدید نظر کنم.

مالک باشگاه توفارقان آذرشهر گفت: ما تنها نماینده آذربایجان در لیگ برتر بسکتبال بوده و تنها تیمی هستیم که در تاریخ آذرشهر در مسابقات کشوری حضور یافتیم، اما متاسفانه مسوولان استانی و شهر آذرشهر هیچ توجهی به تیم و نماینده استان نکرده و حتی یک هزار تومانی برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگر: اگر سقوط کنیم دیگر تیمداری نمی کنم/ در تبریز هم شرایط میزبانی نداشتیم

بزرگر: اگر سقوط کنیم دیگر تیمداری نمی کنم/ در تبریز هم شرایط میزبانی نداشتیم