مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:502023-01-15اجتماعي

استفاده 2490 بی خانمان از گرمخانه های پایتخت در روزهای سرد


مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از استفاده 490 نفر از افراد کارتن خواب و بی خانمان از اتوبوس های مستقر در میادین اصلی شهر در شب های سرد پایتخت خبر داد.

- مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از استفاده 490 نفر از افراد کارتن خواب و بی خانمان از اتوبوس های مستقر در میادین اصلی شهر در شب های سرد پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد احمدی صدر درباره ساماندهی افراد بی خانمان و کارتن خواب در این روزهای سرد تهران افزود: در شهر تهران 20 گرمخانه در حال فعالیت هستند و در کنار این مراکز نیز اقدام به استقرار 15 اتوبوس در میادین اصلی شهر و محل هایی که احتمال تجمع این افراد وجود دارد، کرده ایم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه گرمخانه های شهر تهران ظرفیت پذیرایی از 3هزار نفر افراد بی خانمان و کارتن خواب را دارد، ادامه داد: 40 خودروی گشت متعلق به مناطق 22گانه و سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی هم به صورت 24 ساعته در کل سطح شهر مشغول گشت زنی هستند تا افراد کارتن خواب و بی خانمان را ساماندهی و به گرمخانه ها منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد کارتن خواب تمایلی به استقرار در گرمخانه ها ندارند، بیان کرد: بر همین اساس در میادین اصلی شهر مانند راه آهن، شوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 2490 بی خانمان از گرمخانه های پایتخت در روزهای سرد

استفاده 2490 بی خانمان از گرمخانه های پایتخت در روزهای سرد