مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 17:202023-01-15اقتصادي

فعالیت ادارات استان سمنان فردا با تأخیر/ مدارس غیرحضوری شد


ادارات استان سمنان روز دوشنبه، 26 دی ماه 1401 فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت 9 صبح آغاز می کنند و فعالیت مدارس این استان نیز غیرحضوری شد.

- محمد حمیدی، جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تأمین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی، همه ادارات، سازمان ها، ارگان ها، شرکت های دولتی و بانک های استان سمنان روز دوشنبه، 26 دی ماه 1401 فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت 9 صبح آغاز خواهند کرد.

وی افزود: فعالیت مراکز آموزشی (جز مدارس دارای تأسیسات سوخت مایع) به صورت غیرحضوری و در بستر شاد انجام می شود.

جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان اضافه کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی است و در تاریخ و ساعت اعلام شده برگزار خواهد شد.

حمیدی گفت: فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه های استان سمنان همچون سایر سازمان ها و ادارات دولتی از ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد و تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده روسای دانشگاه های استان است.

وی از آحاد مختلف مردم استان سمنان خواست با کاهش مصرف انرژی به ویژه کاهش دمای تجهیزات گرم کننده مورداستفاده، امکان بهره مندی تمامی هم میهنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت ادارات استان سمنان فردا با تأخیر/ مدارس غیرحضوری شد

فعالیت ادارات استان سمنان فردا با تأخیر/ مدارس غیرحضوری شد