مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 19:052023-01-15حوادث

سوداگران مرگ در پلیس راه اردبیل به سرچم دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سوداگران مرگ در پلیس راه اردبیل به سرچم دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جواد تقوی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سوداگران مرگ با هدف مقابله، پیشگیری و ریشه کنی بلای خانمان سوز اعتیاد و در راستای در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در پلیس راه اردبیل به سرچم دستگیر شدند.

وی افزود: با افزایش کنترل های انتظامی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند هر 2 عضو این باند را در طی عملیاتی در جاده اردبیل سرچم دستگیر کنند و در این عملیات 96 کیلو و 814 گرم حشیش در بازرسی از خودرو سوداگران مرگ کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: سوداگران مرگ با تهیه محموله بزرگ حشیش قصد انتقال آن به اردبیل با استفاده از یک دستگاه سواری پژو 405 را داشتند.

سرهنگ نقوی از همکاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در این عملیات خبر داد و گفت: مقابله اثربخش با بلای خانمان سوز اعتیاد و مبارزه هدفمند با قاچاقچیان و سوداگران مرگ مستلزم همت همگانی و احساس مسئولیت جمعی است.

وی با بیان اینکه با اقتدار کامل در برابر فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان و سوداگران مرگ ایستاده ایم، افزود: تلفن 110 و 130 پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعالیت های مجرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوداگران مرگ در پلیس راه اردبیل به سرچم دستگیر شدند

سوداگران مرگ در پلیس راه اردبیل به سرچم دستگیر شدند