مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 22:552023-01-15اجتماعي

آگاه سازی؛ واکسیناسیون مردم در برابر اخبار غیرواقعی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: آگاه سازی می تواند مردم را دربرابر کانال هایی که اخبار غیرواقعی منتشر می کنند، واکسینه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه مناسبت هفته هوای پاک به جایگاه ویژه رسانه در جامعه اشاره و اظهار کرد: اگر اطلاع رسانی درست در جامعه اتفاق نیفتند هر چیزی نمی تواند مورد پذیرش قرار گیرد و شاهد تناقض هایی با واقعیت خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه آگاهی مردم با فعال تر رسانه ها افزایش می یاید، ابراز کرد: این آگاه سازی می تواند مردم را دربرابر کانال هایی که اخبار غیرواقعی منتشر می کنند، واکسینه کند و توانایی تحلیل مردم را افزایش دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان ادامه داد: برخی نفع خود را در ضربه زدن به دیگران می بینند و در این مسیر دست به شایعه پراکنی و حاشیه سازی می زنند و بهترین و قوی ترین ابزار برای آن ها رسانه است و در مقابل برخلاف این جنبه های منفی، شاهد رشد رسانه های داخلی هستیم و امروزه تأثیر رسانه بر کسی پوشیده نیست.

وی به نقش مشاوران رسانه ای در حوزه های سیاسی، صنعتی، تجاری و روابط عمومی دستگاه ها اشاره کرد و گفت: نیمی از فعالیت روابط عمومی ها به حوزه رسانه و خبررسانی اختصاص دارد و در کنار نقاط قوت باید ضعف ها و اشکالات نیز مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاه سازی؛ واکسیناسیون مردم در برابر اخبار غیرواقعی است

آگاه سازی؛ واکسیناسیون مردم در برابر اخبار غیرواقعی است