مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 23:102023-01-15اجتماعي

بخشدار لواسانات: معابر روستایی مسدود نداریم


پس از شدت گرفتن بارش ها به سرعت معابر روستایی توسط دهیاری ها باز شد اما در بحث جاده های روستایی متاسفانه در بعضی از روستاها ازجمله روستای کند مشکل انسداد مسیر را داشته ایم.

- محمدرضا علی اکبری، بخشدار لواسانات در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: با توجه به اعلام ستاد مدیریت بحران استان تهران مبنی بر برودت هوا و بارش هایی که امروز شاهد آن بودیم، دیروز ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور تمامی اعضاء ستاد در بخشداری لواسانات تشکیل شد و در آن نشست وظایف خدماتی تمامی دستگاه ها و موضوعاتی که در بحث تعامل بین دستگاه ها بود به آن ها تاکید شد.

وی گفت: در شب گذشته به همراه فرماندار محترم شمیرانات از روستاها و دستگاه های خدمات رسان و وسایل نقلیه برفروبی و سوله های نمک تا ساعت 4 صبح در بخش لواسانات بازدید کرده و تا ساعت 11 صبح شاهد هیچگونه انسداد مسیر نبوده ایم.

بخشدار لواسانات تصریح کرد: پس از شدت گرفتن بارش ها به سرعت معابر روستایی توسط دهیاری ها باز شد اما در بحث جاده های روستایی متاسفانه در بعضی از روستاها از جمله روستای کند مشکل انسداد مسیر را داشته ایم.

علی اکبری خاطرنشان کرد: متاسفانه اداره راهداری منطقه معتقد به این موضوع است که محور اصلی در اولویت کار می باشد که ما سعی کردیم با مساعدت و همکاری دهیاری ها و بخش خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار لواسانات: معابر روستایی مسدود نداریم

بخشدار لواسانات: معابر روستایی مسدود نداریم