مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 23:402023-01-15اقتصادي

روشنایی معابر در اردبیل تعدیل و بهینه سازی می شود


مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: روشنایی معابر در اردبیل با توجه به محدودیت تامین سوخت نیروگاه ها و برای حفظ پایداری در شبکه برق تعدیل و بهینه سازی می شود.

- حسین قدیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: روشنایی معابر در اردبیل با توجه به محدودیت تأمین سوخت نیروگاه ها و برای حفظ پایداری در شبکه برق تعدیل و بهینه سازی می شود.

وی به فعالیت 20 اکیپ عملیاتی در این مانور اشاره کرد و گفت: در این مانور پایش اماکن دولتی و غیر دولتی، تجاری و دعوت به مصرف بهینه با تشکیل گروه های پایش جهت ارتباطات چهره به چهره با مشترکان پرمصرف به ویژه در اماکن عمومی، مجتمع های تجاری اداری و آپارتمانی به صورت محله محور انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل بیان کرد: عملیات تعدیل روشنایی معابر شهری، برون شهری و پارک ها با همکاری ادارات حمل و نقل جاده ای و شهرداری ها در راستای مدیریت پیک بار فصل زمستان یکی از اقداماتی است که طی سه سال اخیر اقدام می شود.

قدیمی ادامه داد: همچنین نظارت میدانی توسط اکیپ ها جهت نظارت بر مصرف برق بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی، روشنایی تزیینی میادین و پارک ها در حال انجام است.

و وی خاطر نشان کرد: با توجه به برودت هوا وجهت تأمین گاز پایدار از هم استانی های گرامی تقاضا می شود با مصرف بهینه برق، در گرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنایی معابر در اردبیل تعدیل و بهینه سازی می شود

روشنایی معابر در اردبیل تعدیل و بهینه سازی می شود