مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:452023-01-16سياسي

شهدای 27 دی در صیانت از انقلاب اسلامی نقش موثر و ماندگاری ایفا کردند


رییس دانشگاه تبریز با اشاره به فعالیت های کارگاه فنی دانشگاه و رشادت های شهدای 27 دی ماه، گفت: این شهدای بزرگوار در صیانت از انقلاب اسلامی نقش موثر و ماندگاری ایفا کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز با اشاره به فعالیت های کارگاه فنی دانشگاه و رشادت های شهدای 27 دی ماه، گفت: این شهدای بزرگوار در صیانت از انقلاب اسلامی نقش موثر و ماندگاری ایفا کردند.

دکتر صفر نصرالله زاده، در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که شهدای 27 دی دانشگاه تبریز نقش موثری در دوران دفاع مقدس ایفا کردند، افزود: در شرایطی که کشور درگیر تحریم ها و جنگ تحمیلی بود، یک سری از جوانان نخبه و دانشگاهی در صحنه حاضر شده و برای تامین نیازهای رزمندگان اسلام در حوزه ادوات جنگی آستین بالا زدند که کارگاه دانشکده فنی دانشگاه تبریز یکی از این مراکز بود.

وی با اشاره به این که یک سری از دانشجویان در این کارگاه مشغول فعالیت بودند که بی خبر از توطئه رژیم بعثی، شبانه مورد هدف حمله هوایی قرار گرفته و 22 نفر از این دانشجویان شهید می شوند، ادامه داد: این شهدا در واقع خون دیگری در رگ های رزمندگان اسلام و انقلاب جاری کردند و با حرکت ماندگار خود، مایه افتخار و سربلندی آذربایجان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای 27 دی در صیانت از انقلاب اسلامی نقش موثر و ماندگاری ایفا کردند

شهدای 27 دی در صیانت از انقلاب اسلامی نقش موثر و ماندگاری ایفا کردند