مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:102023-01-16سياسي

افتتاح 28 هزار واحد مسکونی به مناسبت دهه فجر


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هضت ملی مسکن یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم است که حمایت مجلس شورای اسلامی را نیز تحت عنوان قانون جهش تولید مسکن به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن، اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفتگو با رادیو اقتصاد با اعلام این مطلب گفت: نهضت ملی مسکن یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم است که حمایت مجلس شورای اسلامی را نیز تحت عنوان قانون جهش تولید مسکن به همراه دارد.

به گفته وی طبق این برنامه باید بطور میانگین سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد 800 هزار واحد مربوط به شهرها و 200 هزار واحد مربوط به روستاها و شهرهای کوچک است.

وی گفت: سال نخست از اجرای این برنامه به تأمین زیرساخت ها و تدوین قوانین و مقررات مربوطه اختصاص داشت ولی اکنون شتاب عملیات اجرایی بیشتر شده است.

نیکزاد ادامه داد: بنیاد مسکن نیز در این برنامه تمام توان عملیاتی خود را به میدان آورده و طبق جدیدترین آمار ساخت 203 هزار و 898 واحد مسکونی روستایی در نقاط مختلف کشور آغاز شده است.

همچنین در شهرهای مختلف نیز عملیات ساخت 97 هزار و 565 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن شروع شده و اکنون از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 28 هزار واحد مسکونی به مناسبت دهه فجر

افتتاح 28 هزار واحد مسکونی به مناسبت دهه فجر