مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:152023-01-16سياسي

شهرستان رزن، پایلوت اجرای طرح «تسهیلگری جمعیت و خانواده» می شود


فرماندار رزن با اشاره به تاکیدات رهبری بر لزوم توجه به بحران جمعیتی، گفت: رزن، پایلوت اجرای طرح «تسهیلگری جمعیت و خانواده» می شود و در این زمینه طرحهای مناسبی درپیش گرفته خواهد شد.

- همدان- فرماندار رزن با اشاره به تاکیدات رهبری بر لزوم توجه به بحران جمعیتی، گفت: رزن، پایلوت اجرای طرح تسهیلگری جمعیت و خانواده می شود و در این زمینه طرحهای مناسبی درپیش گرفته خواهد شد.

علی اصغر غفاری آثار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طی هفته بزرگداشت مقام زن و مادر و همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) برنامه هایی در سطح شهرستان رزن در حال انجام است، گفت: در این زمینه در کنار برگزاری جشن ازدواج و چندین جشن به مناسب ولادت حضرت زهرا (س) طرح هایی با موضوع خانواده و جمعیت در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه شهرستان رزن به عنوان اولین شهر دوستدار خانواده وارد کار شده است، اظهار کرد: در این زمینه طرح استحکام بخشی و آمایش خانواده با همکاری دفتر امور بانوان فرمانداری و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن در حال انجام است.

فرماندار شهرستان رزن در این زمینه خاطرنشان کرد: سومین مرحله این طرح با حضور بانوان متأهل زیر 50 سال شهرستان، امروز و فردا ساعت 15 در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن به انجام خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان رزن، پایلوت اجرای طرح «تسهیلگری جمعیت و خانواده» می شود

شهرستان رزن، پایلوت اجرای طرح «تسهیلگری جمعیت و خانواده» می شود